Migraties

Wist je dat je geld kunt besparen met het overzetten van aanvullende (personeels-)gegevens? Bespaar op je archieflicentie van je oude softwarepakket en zet de data over naar AFAS Profit! Neem voor een vrijblijvende inventarisatie en de mogelijkheden voor jullie organisatie contact met ons op!

Migraties

Alle gegevens in AFAS Profit!

Gefeliciteerd met de keuze voor AFAS Profit! Als je de implementatie achter de rug hebt en er nog een hoop informatie mist, ben je hier aan het juiste adres. We willen je graag op de hoogte stellen van de mogelijkheden met betrekking tot aanvullende migraties.

Tijdens de implementatie van AFAS Profit wordt (voor wat betreft de conversie) de focus gelegd op het overzetten van de gegevens die nodig zijn om een medewerker het juiste salaris uit te betalen. In de afgelopen jaren zijn natuurlijk ook gegevens vastgelegd in het systeem, die niet direct nodig zijn om het juiste salaris uit te betalen, maar wel heel belangrijk zijn binnen jullie organisatie.

Voorbeelden aanvullende conversies

  • Het personeelsdossier
  • Historische gegevens van medewerkers in dienst
  • Vrije velden
  • Familiegegevens
  • Opleidingsgegevens / Cursusgegevens
  • Bevoegd- & Bekwaamheden

Als deze gegevens niet zijn overgezet, betekent dit dat jullie regelmatig in het oude systeem moeten terugkijken. Dit wordt vaak als vervelend en tijdrovend ervaren, maar kost ook extra geld. Om te kunnen voldoen aan de administratieve bewaarplicht van 7 jaar, moet je gebruik kunnen maken van je oude systeem. Hiervoor betaal je wellicht een archieflicentie. Wij kunnen ervoor zorgen dat de extra kosten voor deze archieflicentie niet meer nodig zijn. 

Wat doen we dan allemaal?

  • Overzetten medewerkers uit dienst naar AFAS Profit
  • Overzetten personeelsdossiers van de medewerkers (incl. uit dienst)
  • Overzetten van historische loonstaten, loonstroken, etc.
  • Alle gegevens die nodig zijn vanuit de bewaarplicht van de Archiefwet en de Belastingdienst
  • Alle gegevens die nodig zijn vanuit HRM

Wij zetten alle gegevens over van de afgelopen 7 jaar, zodat jullie binnen AFAS Profit kunnen voldoen aan de administratieve bewaarplicht. Als we deze gegevens voor jullie hebben overgezet naar AFAS Profit hoeven jullie in plaats van 7 jaar, slechts één jaar een archieflicentie en/of raadpleeglicentie af te nemen bij jullie oude leverancier.

 

Maak vrijblijvend een afspraak voor een inventarisatie van jullie gegevens en kom direct te weten hoeveel je kunt besparen!

13 + 10 =