Wat betekent het om een Dienstverlenend Partner van AFAS te zijn?
Als officieel Dienstverlenend Partner van AFAS werken wij intensief samen met AFAS Software om onze klanten te ondersteunen. We halen gezamenlijk het maximale uit de software en tillen de automatisering van bedrijfsprocessen naar een nog hoger niveau.
Hoe dit werkt? Wij vertellen het je graag.
Partner van AFAS: Een samenwerking voor succes
Het partnerschap tussen VIER Consultancy en AFAS is gebaseerd op de gedeelde visie om bedrijfsprocessen te automatiseren en optimaliseren. Zo verminderen wij de administratieve lasten en zorgen we op deze manier voor een plezierige werkomgeving! Ga je samenwerken met een dienstverlenend partner van AFAS dan ben je verzekerd van deskundig advies en een sparringpartner van hoog niveau. Wij kijken graag samen met AFAS en klanten naar de verschillende bedrijfsprocessen en helpen om deze processen te verhelderen en te verbeteren.
Een dienstverlenend partner van AFAS moet voldoende kennis in huis hebben om advies te kunnen geven en waar nodig de processen te kunnen inrichten en verbeteren. Daarom werken er bij VIER consultancy meerdere AFAS-experts met verschillende expertises, zoals HRM / Payroll, In- en OutSite en ERP. Deze experts zijn gecertificeerd door AFAS. Om de kwaliteit te waarborgen worden we jaarlijks getoetst op onze kennis. Hierdoor kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn op het gebied van optimaliseren, standaardiseren, automatiseren en digitaliseren. Bovendien worden wij als eerst geïnformeerd over de nieuwste ontwikkelingen zoals updates, nieuwe functionaliteiten, koppelingen en best practices van AFAS-Software.
Daarnaast profiteren onze klanten van de nauwe samenwerking tussen AFAS en VIER Consultancy. Zo hebben we directe lijnen met het AFAS Partnernetwerk en kunnen we snel en efficiënt communiceren. Dit betekent dat je kunt rekenen op een snelle en kwalitatieve ondersteuning en samenwerkingen.
Waar kun je ons voor inzetten?
Wij geloven in een volledige dienstverlening aan onze klanten en bieden meerdere services aan onder één dak. Van functioneel beheer en dagelijks support op AFAS Profit tot het verzorgen van de maandelijkse salarisadministratie. Met een team van gedreven collega’s maken wij jouw organisatie klaar voor de toekomst en automatiseren wij jullie succes! Ontmoet ons team
Een persoonlijke aanpak voor elke klant
Iedere klant is uniek en heeft zijn eigen specifieke behoeften en doelen. Daarom hanteren wij een persoonlijke aanpak. We nemen de tijd om een organisatie echt te leren kennen en luisteren naar de wensen en eisen. Van de planning en configuratie tot de training van medewerkers, wij zorgen ervoor dat de processen soepel verlopen en voldoen aan de wensen van jullie als organisatie. Ons doel is om de best-practices aan te bieden met daarbij op maat gemaakte oplossingen die bijdragen aan het succes van jullie organisatie.
Onze werkwijze
We bespreken waar jullie behoeftes en wensen liggen. Op basis van deze wensen kijken wij naar de huidige software-inrichting en jullie processen. Zo kijken we niet alleen of de bedrijfsprocessen nog overeenkomen met de ingerichte software, maar onderzoeken we ook waar er nog kansen liggen. Vervolgens brengen we met deze analyse een helder optimalisatieadvies uit.
Zo werken we samen aan een optimale inrichting en zijn jullie klaar voor de toekomst.