Datamigratie

Alle benodigde data in één systeem. Wist je dat je geld kunt besparen met het overzetten van aanvullende (personeels-)gegevens? Bespaar op je archieflicentie van je oude softwarepakket en zet de data over naar AFAS Profit! Neem voor een vrijblijvende inventarisatie en de mogelijkheden voor jullie organisatie contact met ons op!

Bedrijfsgegevens

 overzetten naar één systeem 

Gefeliciteerd met de keuze voor AFAS Profit! Als je de implementatie achter de rug hebt en er nog een hoop informatie mist, ben je hier aan het juiste adres. Wij bieden jullie de mogelijkheid om alle benodigde data uit jullie oude applicatie veilig over te zetten naar AFAS Profit. Zo besparen jullie niet alleen tijd en moeite, maar ook geld!

Tijdens de implementatie van AFAS Profit wordt (voor wat betreft de conversie) de focus gelegd op het overzetten van de gegevens die nodig zijn om een medewerker het juiste salaris uit te betalen. In de afgelopen jaren zijn natuurlijk ook andere gegevens vastgelegd in het systeem. Deze zijn misschien niet direct nodig om het juiste salaris uit te betalen, maar wel heel belangrijk binnen jullie organisatie.

Voorbeelden aanvullende conversies

  • Het personeelsdossier
  • Historische gegevens van medewerkers in dienst
  • Vrije velden
  • Familiegegevens
  • Opleidingsgegevens / Cursusgegevens
  • Bevoegd- & Bekwaamheden

Als deze gegevens niet zijn overgezet, moeten jullie nog regelmatig in het oude systeem terugkijken. Vervelend, tijdrovend en kost ook nog eens extra geld. Wij begrijpen dat het overzetten van data naar een nieuw systeem stressvol kan zijn. Daarom zorgen wij ervoor dat, middels een concreet migratieplan, alle benodigde gegevens van de afgelopen 7 jaar veilig en compleet worden overgezet naar AFAS Profit. Zo kunnen jullie voldoen aan de administratieve bewaarplicht en hoeven jullie geen extra kosten meer te maken voor een archieflicentie bij jullie oude leverancier.

 

 

 

Wat doen we dan allemaal?

  • Overzetten medewerkers uit dienst naar AFAS Profit
  • Overzetten personeelsdossiers van de medewerkers (incl. uit dienst)
  • Overzetten van historische loonstaten, loonstroken, etc.
  • Alle gegevens die nodig zijn vanuit de bewaarplicht van de Archiefwet en de Belastingdienst
  • Alle gegevens die nodig zijn vanuit HRM

Wij zetten alle gegevens over van de afgelopen 7 jaar, zodat jullie binnen AFAS Profit kunnen voldoen aan de administratieve bewaarplicht.
Als we deze gegevens voor jullie hebben overgezet naar AFAS Profit hoeven jullie in plaats van 7 jaar, slechts één jaar een archieflicentie en/of raadpleeglicentie af te nemen bij jullie oude leverancier.

 

Maak vrijblijvend een afspraak voor een inventarisatie van jullie gegevens en kom direct te weten hoeveel je kunt besparen!